Regeneracja głowicy
Prawidłowa praca silnika zależy w głównej mierze od głowicy i układu rozrządu. Mając powyższe na uwadze, dobrze naprawiona głowica gwarantuje długotrwałe i niezawodne działanie silnika.
- regeneracja głowic od ø16 ÷ ø70 mm średnic gniazd
- spawanie głowic aluminiowych w pełnym zakresie
- sprawdzanie płaszcza wodnego
- obróbka gniazd nożami profilowanymi
- wymiana prowadnic zaworowych
- wymiana gniazd zaworowych na gaz z materiałów o podwyższonej wytrzymałości
- podciśnieniowe sprawdzanie szczelności zaworów
- szlifowanie zaworów samochodowych wszelkiego typu od ø4 ÷ ø14 mm
- wymiana uszczelniaczy (gumki na prowadnicach)
- planowanie głowic do długości 900 mm bez względu na kształt
- osiowanie podpór wałka rozrządu w głowicach od ø23,5 ÷ ø70 mm
- wstawianie komór wstępnego sprężania
- regulacja luzów zaworowych